ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ – ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Η ποιότητα των προϊόντων του e-aquablu.gr είναι εγγυημένη. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε μέσα σε διάστημα 14 ημερών να το επιστρέψετε μαζί με την απόδειξη αγοράς του και είτε να λάβετε αντικατάσταση του προϊόντος με κάποιο άλλο, είτε πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας. ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν κάνουμε επιστροφές των εξόδων αποστολής. Παρακάτω θα βρείτε όλη τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε στην περίπτωση επιστροφής εμπορευμάτων.

  1. Στείλτε μας ένα e-mail στο support@aquablu.gr και ενημερώστε μας με τα εξής:
  • Ποιος είναι ο κωδικός της παραγγελίας σας
  • Ποια προϊόντα επιθυμείτε να επιστρέψετε
  • Τι επιθυμείτε να γίνει

Μόλις λάβουμε την δήλωση επιθυμίας επιστροφής, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας επίσης τηλεφωνικά στο 2310836270 (καθημερινά από 10.00 πμ έως 16.00μμ εκτός Σαββατοκύριακου και αργιών) ή μέσω skype:aquablu.aquablu.

  1. Πακετάρετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία, με όλες του τις ετικέτες και παραδώστε το στον μεταφορέα courier για να το επιστρέψει στη διεύθυνση: AQUABLU-ΚΑΝΤΑΣ Χ. ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε. – Μακεδονίας 20 & 28ης Οκτωβρίου, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ. 54642, Τηλ (+30) 2310 937099.

Το κόστος μεταφορικών επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη εκτός κι αν έχει κριθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό .

3.Ολοκλήρωση της διαδικασίας

Μόλις παραλάβουμε το προϊόν προς επιστροφή και το ελέγξουμε, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για την εξέλιξη της επιθυμία σας. Εάν δεν υπάρχουν διαθέσιμα τα προϊόντα με τα οποία επιθυμείτε να αντικατασταθούν τα επιστρεφόμενα, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή της αξίας τους, ώστε για να πραγματοποιήσετε μια νέα αγορά από το e-aquablu.gr

ΟΡΟΙ / ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

  • Επιστροφές, αλλαγές ή αντικαταστάσεις εμπορευμάτων γίνονται δεκτές μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής των εμπορευμάτων και μόνο μετά από υποβολή έγγραφης δήλωσης.
  • Μπορεί να γίνει ολική ή μερική επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση των εμπορευμάτων της παραγγελίας.
  • Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.
  • Θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό (αναγράφοντας μόνο μέσω e-mail τον αριθμό ΙΒΑΝ, το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου, και την τράπεζα την οποία αφορά) για να προχωρήσουμε σε επιστροφή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.
  • Τα εμπορεύματα πρέπει να επιστρέφονται από τον πελάτη στην ίδια ακριβώς άριστη κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, άθικτα και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά τα εμπορεύματα σε άριστη κατάσταση- με όλες τις ετικέτες επάνω. Τα εμπορεύματα προς επιστροφή πρέπει να συνοδεύονται από τα πρωτότυπα έγγραφα/παραστατικά που συνόδευαν το εμπόρευμα (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης, κάρτα αλλαγής καθώς και τυχόν δώρο προωθητικής ενέργειας) στην περίπτωση ολικής επιστροφής των εμπορευμάτων της παραγγελίας ή φωτοτυπία των συνοδευτικών εγγράφων/παραστατικών στην περίπτωση επιστροφής ποσότητας μικρότερης από αυτής της αγοράς. Δεν θα γίνονται δεκτά επιστρεφόμενα εμπορεύματα που δεν πληρούν τις παραπάνω βασικές προϋποθέσεις.
  • Η εταιρεία μας συνεργάζεται αποκλειστικά με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS και την ΕΛΤΑ COURIER για τις παραγγελίες εντός Ελλάδας.

Κέντρο Προτιμήσεων Απορρήτου

Necessary

Advertising

Analytics

Other